fredag 23 november 2012

vem har stulit mina stickor???

jag bara frågar, vem i hela friden har stulit mina stickor? Mitt fina fodral, som hela sommaren drällt omkring och som jag flyttat omkring då det varit i vägen? Där ALLA mina stickor finns förvarade, förutom fem stycken 8:ns stickor + en 4:a? Jag som gjorde fodralet för att jag ska hitta stickorna lättare och inte behöva söka dem? Men nu! Nu finns stickorna och fodralet på ett så bra ställe så att jag inte hittar det. Jag som fick stickinspiration, då jag hittade denna på biblioteket.
Julkulor
Dessa julkulor skulle vara perfekta att sticka och som t.o.m mitt tålamod skulle räcka till. Men tills jag hittar mitt fodral, får jag fortsätta att drömma om stickning och grämas över hur många julkulor jag skulle ha stickat på kvällarna...

1 kommentar:

  1. Här finns stickor, som bara väntar på att få användas... Vilka nr behöver du tills ditt fodral behagar dyka upp? :)

    SvaraRadera