lördag 4 augusti 2012

Datorfodral


Favorittyget just nu är det här och resten av den lilla biten blev en laptopfodral till jobbet. Antagligen skulle jag få en av arbetsgivaren ifall jag vill ha, men antar att den skulle vara tjänstemannasvart eller någon annan tråkig färg. En datorväska har jag, men tycker den är stor att släpa med sig. Oftast har jag ändå ryggsäcken med då jag är på språng, så ett fodral passar perfekt att ha laptopen i.
Jag funderade lite om jag skulle ha gjort en yttre ficka att ha sladden i, men beslöt ändå att inte göra någon. Huvudsaken med fodralet är ändå att skydda laptopen från stötar och ryggsäcken har jag ändå med mig att lägga sladden i.
Som stötdämpande har jag använt en bit av mannens ena liggunderlag. Jag frågade förståss först! =) Fodralet är vändsytt, precis som penalen och fodret är av samma ikea-tyg som i penalen. Matchning av hög grad!


Premiäranvändningen skedde på en skolningsresa till Tammerfors och jag är nöjd. Helt funktionellt och mycket snyggare än den svarta datorväskan!

1 kommentar:

  1. Fint! Och bra mycket fiffigare än ett tråkigt köpefodral!

    SvaraRadera